De eerste twee weken - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Violette Dorssers - WaarBenJij.nu De eerste twee weken - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Violette Dorssers - WaarBenJij.nu

De eerste twee weken

Blijf op de hoogte en volg Violette

01 Mei 2015 | Spanje, Isla de Tenerife

Wat een mooi weer! De eerste paar dagen op Tenerife waren we vrij. Dat gaf ons de kans om wat indrukken op te doen van de cultuur en het eiland.
Dinsdag 21 april was dan onze eerste werkdag. Geen idee wat ik hier van moest verwachten. Uiteindelijk bleek het allemaal mee te vallen, erg leuke collega's en goede werktijden. Ik werk van 11 uur tot 13 uur dan hebben we een gezamenlijke pauze tot 14 uur. Van 14 uur tot 16 uur doen we dan weer activiteiten aan het zwembad. Van 16 uur tot 19 uur is siësta en om 20 uur gaan we gezamenlijk avond eten. In die tussentijd moeten we gasten verwelkomen in het restaurant. Van 20.30 uur tot 23 uur is er een bingo of een quiz en een show. Elke woensdag is er een show vanuit het animatie team en alle andere dagen zijn er professionele shows.
Twee dagen per week zijn we vrij, deze dagen kunnen alleen heel erg verschillen en zijn vaak ook niet na elkaar. Opzicht is dit niet erg want zo gaan de weken nog sneller voorbij.
Verder heb ik erg goed onderdak en goed eten, dit is voor mij een hele geruststelling geweest aangezien anderen het niet altijd zo goed hebben.
Nu op naar de volgende weken, ik hoop dat deze net zo goed bevallen als de afgelopen weken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Tenerife

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2015

Het einde nadert

19 Juni 2015

Feest!

07 Juni 2015

Niks veranderd

17 Mei 2015

De tijd vliegt!

01 Mei 2015

De eerste twee weken
Violette

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 2411

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: