Feest! - Reisverslag uit Playa de Fanabé, Spanje van Violette Dorssers - WaarBenJij.nu Feest! - Reisverslag uit Playa de Fanabé, Spanje van Violette Dorssers - WaarBenJij.nu

Feest!

Blijf op de hoogte en volg Violette

19 Juni 2015 | Spanje, Playa de Fanabé

Het leven als entertainer is erg zwaar, er zijn heel veel feesten waar je toch naartoe moet. Dit is erg leuk maar ook vermoeiend. Gasten vragen vaak of je mee uit gaat en dit kan je niet altijd weigeren, het is toch je werk om ze te vermaken. Ook moet je de band met je collega's onderhouden en dat gebeurt vaak onder het genot van een drankje.
Het werken zelf gaat erg goed, ondanks de lange dagen haal je er veel energie uit. Wanneer je merkt dat de gasten het naar hun zin hebben en ze vaker mee doen met activiteiten weet je dat je het goed doet.
Ondertussen ben ik al goed gewend aan deze andere cultuur en ik zal het dan ook zeker gaan missen. De mensen zijn een stuk rustiger qua werk, de druk ligt heel anders, wat voor mij wel goed is geweest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa de Fanabé

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2015

Het einde nadert

19 Juni 2015

Feest!

07 Juni 2015

Niks veranderd

17 Mei 2015

De tijd vliegt!

01 Mei 2015

De eerste twee weken
Violette

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 2400

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: