De tijd vliegt! - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Violette Dorssers - WaarBenJij.nu De tijd vliegt! - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Violette Dorssers - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt!

Blijf op de hoogte en volg Violette

17 Mei 2015 | Spanje, Isla de Tenerife

Er is alweer een maand voorbij! De tijd gaat super snel, dit omdat ik erg druk ben met werken en omdat het hier heel erg gezellig is.

Ik heb mijn draai gevonden in het werk wat ik doe dus alles loopt nu een stuk soepeler. Het praten met mensen gaat een stuk vlotter en de spellen die ik moet begeleiden heb ik goed onder de knie. Ook heb ik mijn collega's nu wat beter leren kennen wat het werk een stuk leuker en makkelijker maakt.

Het eiland zelf is erg mooi en leuk. Ze spreken hier vooral engels, wat jammer is want daardoor kan ik mijn spaans niet goed oefenen. Nog genoeg tijd om meer van het eiland te ontdekken!

• 02 Juni 2015 - 22:02

Kimberley Borm:

Zo te zien op je foto`s is het lekker weer! Leuk om te lezen. Schrijf je nog eens een blog over je avonturen?
    Groeten,
    Kimberley